Moje vybavičkaa :)

27.08.2011 08:42

Chcete vidět mojí vybavičku ?? Tak já vám jí teda ukažu :) Klikněte na Moje vybavička a otevře se vám celý članek :)

Asi každý pejsek by měl mit misky :) Ale co je také ešte duležíte ?? Obojek,postroj a vodítko ! :) A ted vám ukažu ten můj :)

              Muj postrojek :)                                           Moje voditko :))

Pak určitě pelišek :) Abych mohl kde spinkat když mně paničci nechcou vzít do postele :D 

          Muj pelíšek :)                                                               Tahle v něm spinkááám :)         

                      

      A nebo ešte na zadičkááách :D

Pak určite Hračiičkyy :D

 A dva Mičkyy :D Jeden s rolničkou a jeden molitanovy :)    Frisbee(zatim ho jen koušu :D)       Plyšový pejsek (pekně ho trháám ) :D

      

Pak hygijenické potřeby :D Ja mam jenom Kartáč zatím :) protože koupat se ješte nemužu jenom pacičky a ty me umyvaj paničky vodou :)))

Muj kartaač :D

To je zatím všechno pac a pusu posiláá Basty :)